Ερωτήσεις (FAQ)

- Με ποιο τρόπο μπορώ να κάνω κράτηση εισιτηρίου;

Οι τρόποι κράτησης ενός ή περισσότερων εισιτηρίων είναι οι εξής:

1ος τρόπος: Ηλεκτρονικά (online) μέσω της ιστοσελίδας www.ticket365.gr
Επιλέγετε την παράσταση και τα εισιτήρια της αρεσκείας σας ακολουθώντας τρία απλά βήματα και συμπληρώνετε τα απαιτούμενα στοιχεία που θα σας ζητηθούν.

2ος τρόπος: Τηλεφωνικά στο 211 1000 365

Το καταρτισμένο προσωπικό της Ticket365 βρίσκεται στη διάθεση σας καθημερινά για να σας βοηθήσει να πραγματοποιήσετε την κράτηση των εισιτηρίων σας για την παράσταση που επιθυμείτε. Αφού δώσετε τα στοιχεία σας, θα λάβετε στο e-mail σας τον κωδικό της κράτησης σας, ο οποίος θα σας δοθεί και απευθείας προφορικά.

Το ωράριο λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου είναι Δευτέρα έως και Κυριακή, 9π.μ.– 9μ.μ.

Εφόσον δεν είναι υποχρεωτική η άμεση πληρωμή των εισιτηρίων, αφού ολοκληρωθεί η κράτηση, ενημερώνεστε για το χρονικό περιθώριο μέσα στο οποίο θα μπορείτε να αγοράσετε τα εισιτήρια σας .

- Πού μπορώ να πληρώσω το εισιτήριο μου;

Πραγματοποιώντας απλή κράτηση online ή τηλεφωνικώς, η πληρωμή μπορεί να πραγματοποιηθεί εύκολα στο τηλεφωνικό κέντρο, με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας , μέσω της διαδικασίας Vpos.

Η ηλεκτρονική (online) κράτηση, ωστόσο, σας παρέχει τη δυνατότητα άμεσης πληρωμής μέσω χρεωστικής/πιστωτικής ή προπληρωμένης κάρτας.

Η αγορά μπορεί να πραγματοποιηθεί και στα ταμεία του θεάτρου Αλίκη, με μετρητά ή πιστωτική κάρτα, το οποίο είναι ανοιχτό καθημερινά Δευτέρα έως και Κυριακή, 9π.μ.– 9μ.μ.

Σε κάθε έναν από τους ανωτέρω τρόπους εξόφλησης υπάρχουν έξοδα διαχείρισης κράτησης και παροχής υπηρεσιών τα οποία μπορεί να διαφέρουν για την κάθε εκδήλωση. Η πληρωμή τους είναι υποχρεωτική για την παραλαβή των εισιτηρίων.

- Τι πρέπει να κάνω μετά την πληρωμή του εισιτηρίου μου;

Με την αγορά των εισιτηρίων σας μέσω Vpos ή μέσω του site μας μπορείτε να τα εκτυπώσετε είτε να τα φέρετε σε ηλεκτρονική μορφή στον χώρο της εκδήλωσης.

Σε περίπτωση αγοράς εισιτηρίου με έκπτωση ο δικαιούχος οφείλει να φέρει μαζί του αντίστοιχο δικαιολογητικό (κάρτα ανεργίας, φοιτητικό πάσο, ταυτότητα, κλπ)

- Υπάρχει ασφάλεια των ηλεκτρονικών μου συναλλαγών;

Η εταιρεία μας, συνεργαζόμενη με το ασφαλές περιβάλλον πιστοποιημένων τραπεζών, εξασφαλίζει στους πελάτες της την ύψιστη ασφάλεια και εμπιστευτικότητα των ηλεκτρονικών τους συναλλαγών.

- Μπορώ να αλλάξω/ακυρώσω την κράτησή μου;

Οι αλλαγές/ακυρώσεις των εισιτηρίων αφορούν αποκλειστικά μη εξοφλημένα εισιτήρια. Η αλλαγή/ακύρωση της κράτησης σας γίνεται άμεσα και απλά με μία κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο της Ticket365 στο 211 1000 365.

- Μπορώ να αλλάξω/ακυρώσω το εισιτήριο μου;

Ακυρώσεις εισιτηρίων σε εξοφλημένες κρατήσεις δεν γίνονται δεκτές.

Σε εξαιρετικά ειδικές περιπτώσεις που υπάρχει πρόβλημα προσέλευσης του θεατή στον χώρο της εκδήλωσης, εφόσον ο παραγωγός της εκδήλωσης το επιτρέπει και με την προϋπόθεση πως υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις μπορεί να πραγματοποιηθεί αλλαγή εξοφλημένων εισιτηρίων.

Σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει ειδική χρέωση για την διαδικασία αλλαγής του εισιτηρίου η οποία ανέρχεται στο ποσό των 2,50€ ανεξαρτήτως της αξίας αυτού.

Η αλλαγή πρέπει να γίνει άμεσα και πριν την έναρξη της παράστασης για την οποία έχει γίνει ήδη η αγορά των εισιτηρίων, είτε από το τηλεφωνικό κέντρο είτε από το ταμείο του θεάτρου Αλίκη.

Εξαιρούνται οι παρακάτω περιπτώσεις όπου ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κάποιο επιπλέον κόστος για την αλλαγή/επιστροφή εισιτηρίων:

Μη πραγματοποίησης της παράστασης λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων ή ανωτέρας βίας, θα υπάρξει ανακοίνωση για την επανάληψη της στον ίδιο χώρο με τα ίδια εισιτήρια.Εάν η παράσταση ματαιωθεί οριστικά

-Τί χρέωση έχει η κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο;

Καλώντας το τηλεφωνικό μας κέντρο στο 211 1000 365, έχετε απλή αστική χρέωση. Για το λόγο αυτό μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας και για την παραμικρή διευκρίνιση!

Είμαστε κοντά σας καθημερινά, από Δευτέρα έως και Κυριακή, 9π.μ.– 9μ.μ.